Найміть Community Expert працювати
Сергій Галашин - 07/02/2009
Цікаве питання про роботу в галузі було підняте в пості Шона Корфілда (Sean Corfield).
Крім обговорення загальної ситуації та порад було визначено кілька причин того, чому компанії побоюються пропонувати роботу добре відомим учасникам спільноти (Community Expert в термінах Adobe).
Зокрема було сказано, що вони дуже багато часу приділяють спільноті :)
Мається на увазі, що вони багато виступають на конференціях, пишуть в блоґи/twitter, беруть участь у відкритих проектах і тому не мають часу працювати. Звісно, малося на увазі працювати повний робочий день, як це роблять "звичайні" програмісти.
Крім того, виявляється, є побоювання щодо того, що такий експерт почне навчати програмістів всіляким новим технологіям та методикам та навіть "кидати виклик" керівництву компанії в сенсі зміни принціпів управління.
І все це замість того, щоб просто радісно ковбасити код разом з колегами-програмістами ("work happily with their peers and code like a demon").
Мабуть, така позиція роботодавців має право на існування, хоча є й дещо спірною. Зокрема, варто подумати над тим, які позитивні рухи та оновлення може принести в компанію подібний спеціаліст. Як програміст, я б із задоволенням попрацював би в компанії такої людини, бо це дуже добрий шанс отримати гарний досвід.
На цій оптимістичній ноті започатковуємо нову категорію Subjective.